saya puji usaha sukarelawan PAS datang dari rumah ke rumah untuk cari siapa yang tak daftar mengundi lagi....wah baguslah macam itu....saya tak perlu nak pergi pejabat pos untuk mendaftar mengundi....Alhamdulillah...lepas ini just pergi mengundi sajalah...tapi before itu kena make sure kita check nama kita kat dalam website SPR nama kita dah ada ke belum untuk mengundi....happy sangat lepas ini dah boleh mengundi....pilihan saya mestilah BN tak pun PERKASA( itu pun kalau PERKASA jadi parti...hehe)....saya ini penyokong kuat Che Det ( Tun Dr. Mahathir)...love him so much ok! Thank you to Sukarelawan PAS....mempermudahkan urusan saya....kita kena mengundi ok....sebab kita ini rakyat Malaysia...memang tanggungjawab kita untuk mengundi...

p/s: kepada sesiapa yang belum daftar silalah buat dengan kadar segera...Jangan abaikan tanggungjawab anda, nanti kita pulak tergadai....

0 comments: